Retail & More

‹ Terug naar overzicht
  • Velda
  • Non-food

Velda; marktleider in het vijverschap

Als je al jaren marktleider bent in in de verkoop van vijverproducten, wil je wel wel eens sparren over de koers voor de komende jaren. In een aantal strategische sessies hebben wij samen met Velda de speer- en pijnpunten van de organsiatie bepaald. Waarna we snel aan de invulling van de actielijst zijn begonnen. Zoals de ontwikkeling van de naam en verpakkingen van een speciale lijn Koi-voer en -medicijnen. Die we qua uitstraling dicht bij origineel Japanse verpakkingen hebben gepositioneerd, omdat Koi karper eigenaren voor hun dure vissen vaak voer uit Jpan importeren. Ook ontwikkelden we Veldata, de naam waaronder alle activiteiten en ondersteuning richting detailhandel plaatsvinden. 

Meer Non-food

Eerste QL Magazine

Van QL Hotels & Restaurants kregen wij de mooie opdracht om het QL Magazine te ontwikkelen en vorm te geven. Bekijk de case

Old Vic

To suit your office Bekijk de case

Vijf sterren kunst

Combineer IQ met de Librije Bekijk de case